قاتل



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


fall in love

be in love

 تو قلبت منو کشتی و رفتی،

اما میدونم که حتما ی روزی برمیگردی

چون همیشه قاتل به محل جنایت برمیگرده

 



نظرات شما عزیزان:

مریم بانو
ساعت16:46---13 اسفند 1391
سلام وبلاگت تووووووووووووووپه به منم سر بزن باشه؟مرسی هستم!!!!!!!!1

یکتا
ساعت1:43---2 آذر 1391


نشستم پاي مشروب گفتن بخور بگو به



سلامتي اوني که دوستش دارم...



پيکو به لبم نزديک کردم اما نخوردم!



ولي گفتم به سلامتيه اوني



که از وجودش نفس ميکشم...



گفتن چرا نخوردي؟؟؟



گفتم سلامتيه اونو تو پاکي ميخوام نه مستي!!!


پاسخ:عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:قاتل,,ساعت10:11توسط x | |