تصمیم



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


fall in love

be in love

از این تصمیم بیهوده ، چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن ، که حسرت همدمم بوده

چه فهمیدی از این گریه ، چی خوندی از نگاه من

نبودی تو پناه من ، نبودی تکیه گاه من

تو این تصمیم بیهوده ، نشو تکرار دلشوره

اگه حتی نگاه تو ، منو میخواد و مجبوره

فراموشم شده روزی ، که بودم به تو وابسته

توی حرفام غم دنیاس ، چقد دلگیرم و خسته

تو خواهش می کنی اما ، نمیتونم که برگردم

من از دست رفتم و انگار ، نمی بینی پر از دردم

کجای گریه های من ، رسیدی تو به داد من

نبودی تو برای من ، نبودی تو به یاد من

نبودی تو پناه من ، نبودی تکیه گاه من

از این تصمیم بیهوده ، چه چیزی قستم بوده

نگو با من از این خواستن ، که حسرت همدمم بوده

چه فهمیدی از این گریه ، چی خوندی از نگاه من ؟

نبودی تو پناه من ، نبودی تکیه گاه من …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت6:9توسط x | |