قاب شیشه ای



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


fall in love

be in love

از پشت قاب شیشه ای قلبم به تو نگاه میکنم دیگر عشقی در دستانم نمانده که با تو قسمت کنم چون جان عشق من در دست توست که حال در دست دیگریست پس من مرده ام به عشق دیگری

 


 



نظرات شما عزیزان:

nina
ساعت17:25---26 مرداد 1391
سلام سلام سلام
خوبی اقا رضا؟؟؟
میدونی چقد بی معرفتی؟؟
ولله ادم وقتی یکم غیبت کنه دوستای بامعرفتش رو میشناسه. حتی حالم رو نپرسیدی. اگه من دوست خوبیم مطمعن باش تو دوست خوبی نیستی


roz
ساعت20:26---17 مرداد 1391
نيمکت با هم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم

تو دليل نشستن باش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,ساعت20:13توسط x | |