درد و دل های دخترونه



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


fall in love

be in love

 

یه دوست پسرم نداریم با وضع فجیع بریم بیرون همه بگن تو چرا این شکلی شدی بگم اونی که باید بپسنده پسندیده 

یه دوست پسر هم نداریم قاصدک ببینیم بپریم روش بگیم وای ازش خبر اورده

یه دوست پسر هم نداریم از سربازی معاف باشه هر روز بهش بگیم سربازی واسه تو لازم بود خیلی لوس بار اومدی

یه دوست پسر هم نداریم شارژ ایرانسل بده بهمون بگه خطت رو شارژ کن زود به خودم زنگ بزن

یه دوست پسر هم نداریم هر روز بهش بگیم ای کاش رشد عقلتم مثل رشد سیبیلت بود

یه دوست پسر هم نداریم همیشه حرفمون رو گوش کنه نه فقط موقعی که بهش بگیم دیگه به من زنگ نزن

یه دوست پسر هم نداریم هی واسش از جذابیت آقایون کچل بگیم که آخر سر بره دونه دونه موهاشو بکنه جذاب شه 

یه دوست پسر هم نداریم که دیگه هی نگیم من به عشق اعتقادی ندارم

یه دوست پسرم نداریم هی انگشتمونو بزنیم تو پهلوش بپره بهش بخندیم

یه دوست پسرم نداریم وقتی ناراحتیم الکی از این حرفای امید دهنده بزنه مثلا همه چی ارومه و اینا

یه دوست پسر هم نداریم بهش بگیم می خوام پراید بخرم بگه بقیشو من می دم ۲۰۶ بخر

یه دوست پسر هم نداریم خودمونو واسش لوس کنیم بگه خبه خبه ادای احمق ها رو در نیار

یه دوست پسر هم نداریم یکم شعور داشته باشه به شعورش توهین کنیم

یه دوست پسر هم نداریم بهمون بگه مواظب باش از پیاده رو برو رسیدی خونه تک بزن

یه دوست پسر هم نداریم وقتی عصبانی هستیم با فامیل صداش کنیم مثلا گوش کن آقای فلانی

یه دوست پسر هم نداریم اس ام اس عاشقونه بفرسته به جای جواب عاشقونه گیر بدیم این اس ام اس رو کی برات فرستاده؟هاااااااااا؟؟؟؟؟

یه دوست پسر هم نداریم بدونه اس ام اس رو فقط نمی خونن بلکه جواب هم میدن

یه دوست پسر هم نداریم آرزوهامونو بهش بگیم اونم الکی بگه خودم همش رو براورده می کنم

یه دوست پسر هم نداریم از ترس ترور شخصیتی بخطر سیبیل هامون هر دو روز یک بار بریم آرایشگاه

یه دوست پسر هم نداریم هی سفر کاری با دوستاش بره شمال

یه دوست پسرم نداریم برامون آواز بخونه با صدای نکرش

یه دوست پسرم نداریم که وقتی خسته میشیم کیفمون رو بگیره

یه دوست پسرم نداریم هی گازش بگیریم جای دندونامون یادگاری بمونه

یه دوست پسرم نداریم کوچه علی چپ رو نشناسه

یه دوست پسر هم نداریم موقع انتخاب واحد بگه عصر کلاس برندار که باهم بریم بیرون

یه دوست پسر هم نداریم شماره تلفنش بشه همه ی پسوردامون

یه دوست پسر هم نداریم پفک بخوریم یواشکی دستامونو بمالیم به صندلی ماشینش

یه دوست پسر هم نداریم خوش سلیقه باش مارو انتخاب کنه 

یه دوست پسر هم نداریم که تهدیدش کنیم یا دیگه نباید سیگار بکشی یا اگه میکشی منم باید بکشم

یه دوست پسر هم نداریم یه هفته قبل از تولدمون غیب بشه گوشیش بشه یه هفته بعداز تولد ۲باره ظهور کنه بگه عزیزم تصادف کرده بودم

یه دوست پسر هم نداریم عکس های بچگیشو ببینیم و به درگاه خدا دعا کنبم لااقل بچش این شکلی نشه

یه دوست پسر هم نداریم که یکی به جز مامانمون شمرمونو حفظ باشه

یه دوست پسر هم نداریم بوتیک داشته باشه هی بریم از مغازش جنس برداریم به عنوان هدیه

یه دوست پسر هم نداریم وقتی با یه دختر حرف می زنه هی وشگونش بگیریم که یعنی بسه جمع کن خودتو

یه دوست پسر هم نداریم وقتی تو خیابون گربه میبینیم بپریم تو بغلش بگبم وای ببخشید گربه بود

یه دوست پسر هم نداریم بهش بفهمونیم خاطراتش رو واسه خودش نگه داره نگه من اینجا خاطره دارم من با این اهنگ شب هایی داشتم. ما خانوم ها حسودیم بفهمید

یه دوست پسر هم نداریم که هیچ دوست معمولیشم نداریم



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت12:08---17 مرداد 1391
عشق مثل آبه،ميتوني توي دستات قايمش كني اما آخرش يه روز دستتو وا ميكني ميبيني نيست، قطره قطره جكيده بي آنكه بفهمي فقط احساس ميكني كمي دستات نمناكند،اين همون رطوبت خاطره هاست كه برجاي مونده.


عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی


nina
ساعت19:11---3 تير 1391
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟
کم پیدایی امتحانا تموم نشد؟؟؟؟
دلم تنگ شده بود اومدم بگم به یادت بودم تنبل وقت کردی آپ کن


دیوونه
ساعت10:05---3 تير 1391
٠•●♥•✿•*¨`*•✿• همیشـه کســـی باش •✿•*¨`*•✿•♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙```˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙```˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ *˙·٠•●♥ همیشــــــــه کســــی باش که عمـری با تو بودن ،... ♥●•٠·˙* *˙·٠•●♥ یک لحظـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــه باشـــــــــــــــــــد... ♥●•٠·˙* *˙·٠•●♥ و لحظـــــــــــــــه ای بـــــــــــی تــــو بـــــــــــودن ،... ♥●•٠·˙* *˙·٠•●♥ یـــک عمــــــــــــــــــــــــــــ ـــر باشـــــــــــــــــد ... .. . ♥●•٠·˙* *˙·٠•●♥♥●•٠·˙* یــــــــــــــــــک عمـــــــــــــــــــر *˙·٠•●♥♥●•٠·˙* ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙```˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙```˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠

احسان
ساعت18:37---31 خرداد 1391
سلااام
دوست داری با چه اسمی بلینکمت ؟؟؟؟؟


احسان
ساعت16:44---31 خرداد 1391
سلاااااااااااااااام
بلاگ قشنگی داری
بهت تبریک میگم


رها
ساعت10:03---23 خرداد 1391
هه ديدي؟ نه اسپانيا برد نه انگليس

Nina
ساعت10:54---22 خرداد 1391
مرسي .

خوب نيا من كه مجبورت نكردمبشين درستو بخون

خودم ميدونم كه دوست خوبيم ما اينيم ديگه


Nina
ساعت22:57---20 خرداد 1391
سلام خوبي؟اره ديگه اعتماد به نفس فوق العاده بالاست ولي اينجوريا هم كه ميگي نيست هر چند اگه نصف حرفات حرف دلت باشه حتما فهميدي كه بهار هم نويسنده وبه در حقيقت وب دو نفره هست با كمك خواهر گلمه كه يكم خوب در اومده

sogol
ساعت15:21---20 خرداد 1391
منم درگیرم !
من طرفدارایتالیاالبته تو اینجا


رها
ساعت14:32---19 خرداد 1391
آخيييييييييييييييش بالاخره تونسم بيام وبت. مطالبتو خوندم.خيلي قشنگ بود. بازم ميام

لقمان خرمي
ساعت10:22---18 خرداد 1391
سلام رضا جان
واقعا مزيبا بودن
فقط فونت مطلب اولت رو بزرگتر كن خوندنش سخته


FAYAZ
ساعت20:44---17 خرداد 1391
سلام آقا رضا ممنون که سر زدی
وبلاگه شما هم خیلی زیباست
بهتون تبریک میگم


Nina
ساعت12:09---17 خرداد 1391
سلام خوبي؟ چشم حتما لينكت ميكنم مرسي

Nina
ساعت0:38---17 خرداد 1391
سلام وب زيبايي داري اگه اسم رو كامنتت رو نگاه نميكردم مطمعن بودم كارو هنر يه دختره خسته نباشيد واقعا قشنگه

عطیه
ساعت18:25---16 خرداد 1391
جالب بود . مرسی
راستی میتونم مطلبت رو تو وب خودم بذارم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:درد و دل های دخترونه,یه دوست پسر هم نداریم,,ساعت17:51توسط x | |