نسل ما



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


fall in love

be in love

 

ما نسل بوسه های خیابانی هستیم ،
نسل خوابیدن با اس ام اس ،
نسل درد و دل با غریبه های مجازی ،
نسل غیرت روی خواهر ، روشنفکری روی دختر همسایه ،

نسل لایک و پوک از روی قرض ،
نسل کادو های یواشکی ،
نسل خونه خالی و دعوت شام ،
نسل پول ماهانه ی وی پی ان ،

نسل صف و دعوا ،
نسل تف ، وسط پیاده رو ،
نسل هل ، توی مترو ،
نسل مانتو های تنگ ،
نسل " شینیون " زیر روسری ،

نسل شرت " play boy " هنگام سجده ،
نسل کارگران پیر مو رنگ کرده برای جوانی و پیشنهاد کار ،
نسل شارژهای اینترنی ،
نسل " copy , paste " ،


نسل جمله های کوروش و دکتر ،
نسل فتوشاپ ،
نسل دفاع از فاحشه ها ،
نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس ،
نسل سوخته ، نسل من ، نسل تو !!


نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت19:23---4 تير 1391
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غمهايتان از بين ميرود
((سبحان الله يا فارج الهمّ و يا کاشف الغم فرّج همي و يسرّ أمري
و أرحم ضعفي و قلة حيلتي و أرزقني من حيث لا أحتسب يارب العالمين))
حضرت محمد (ص) فرمودند: هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند
در گرفتاريش گشايش پيدا ميکند...


من آپم، خوشحال ميشم بياي...


nashenas
ساعت9:32---2 تير 1391
salam dooste man. man apam, khoshhal misham mesle hamishe biyay...

my love
ساعت8:04---30 خرداد 1391
سلام دوست من. امروز یه جشن تولد مخصوص داریم که ازت دعوت میکنم حتما بیای...
خوشحال میشم با نظرت جشن مارو قشنگ تر کنی...


nashenas
ساعت14:10---29 خرداد 1391
گمان ميکنم هر انساني روزي، جاي خالي دوست را حس خواهد کرد؛
شايد روزي که تنها کفش‌هاي خالي اش مانده باشد...


من آپم...


m
ساعت16:59---20 خرداد 1391
IP : 66.220.12.219
دوست عزيز بنر شما طراحي شد لطفا شرايط رو در وبلاگ خود قرار دهيد تا بنر شما تحويل گردد


sogol
ساعت10:05---17 خرداد 1391
سلام مطالب جالبی بود راستی با مطلب اولی اصلا موافق نیستم آخه اینجور افراد کمبود دارن!
به نظر من آدم نباید به زیبایی نگاه کنه باید درون نگر باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:نسل ما,,ساعت17:43توسط x | |