رها کن



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


fall in love

be in love

 

رها کن و به خدا بسپار.

Let go and let god

 

میگویند خدا همه جا هست و با این حال،

They say that god is every where and yet

 

همیشه فکر میکنیم از ما دور است.

We always think of him as some what of a recluse

خدا در درون ماست،

God is within us

 

        

 

اما ما او را جایی در بیرون خود قرار میدهیم

But we place him outside and

 

تا پرستشش کنیم.

Worship him    .



نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت0:37---18 مرداد 1391
زندگی قصه مرد یخ فروش است

که از او پرسیدند:

فروختی؟

و او در جواب گفت:

نخریدند!

ولی تمام شد


مهدی
ساعت21:22---5 تير 1391
کاش دستی از فراسوی افق

گوش سنگین زمان را می کشید

هم زبانی می رسید از راه دور

طعم تنها بودنم را می چشید


مهدی
ساعت11:57---2 تير 1391
بازدلم تنگ است

بازچشمانم باران می طلبد

آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده!

بازمن تنهایم

ودرسکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند

دل من بازکوچک شده!

برای آنکه نمیدانم کیست...

ولی غیبتش مرامی آزارد!

من خودم راگم کرده ام...!کجا...؟

این رادیگرنمی دانم...!!!


رها
ساعت14:33---19 خرداد 1391
اوا اينجا ك اسم من اومده!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:رها کن,خدا,,ساعت17:29توسط x | |